Przepustnice wielopłaszczyznowe aluminiowa PW
Wykonanie:
• obudowa aluminiowa
• kierownice aluminiowe
• kółka napędowe zębate wykonane z tworzywa PA
Dostępna także w wykonaniu wysokotemperaturowym (PWT).
Opis:
• mechanizm napędowy całkowicie ukryty w profilu bocznym.
• przepustnice wykonuje się z napędem ręcznym lub w wykonaniu pod siłownik.
• przepustnica wielopłaszczyznowa przy B ≥ 1400 mm wykonywana jest jako dzielona B < 2000 mm
• z uwagi na ograniczenia transportowe, jeden z wymiarów (B lub H) nie może być większy niż 2000 mm
• zakres temp. pracy:
wykończenie standardowe (PW): -20°C ÷ +80°C
wykończenie wysokotemperaturowe (PWT): -30°C ÷ +120°C (praca ciągła), -40°C ÷ +135°C (praca chwilowa)
Materiał:
• aluminium (obudowa + żaluzja)
• tworzywo PA (kółka napędowe)
• guma (uszczelki)
Oznaczenia:
• PW – przep. wielopł. z mechanizmem ręcznym
• PW-SI – przep. wielopł. pod siłownik (sworzeń 12×12 mm)
• PWT – przep. wielopł. z mechanizmem ręcznym
• PWT-SI – przep. wielopł. pod siłownik (sworzeń 12×12 mm)
PW
Dane techniczne | |
H [mm] | B [mm] |
200 – 2000 | 200 – 2000 |